Vi åker på technical bootcamp i München!

Under nästa vecka, den 14-16 februari, åker delar av AceIQ till München för att vara med på IGEL Disrupt. Här är tanken att vi under tre dagar ska få ta del av inspiration och utbildning inom det senaste hos IGEL. Det kommer även bjudas på intressanta keynotes och spännande föredrag, bl.a. från IGEL, Citrix, Microsoft, MVware och Lenovo.

Vi ser fram emot att ta med oss nya spännande insikter tillbaka till Sverige och våra kunder.

Nyheter

NVIDIA Star Performer Software Award

Det är en ära för oss på AceIQ att vinna utmärkelsen Star Performer Software Award för Norden vid EMEA #NVIDIAPartnerAwards2026! Tillsammans med NVIDIA driver vi på innovationen och […]

Läs mer

Vi har blivit Elite Partner hos Nvidia

Elitpartner representerar den djupaste nivån av partnerskap med NVIDIA och visar högsta nivå av engagemang i partnerskapet. NVIDIA Virtual Desktops Competency riktar sig till partners som erbjuder virtuella […]

Läs mer

AceIQ stärker sin position genom uppköp från norska Move AS 

Move, en ledande leverantör av IT-lösningar i Norge, har ingått avtal om att förvärva den svenska Citrix-partnern AceIQ. Med uppköpet expanderar Move till Sverige och stärker samtidigt sitt erbjudande inom säkra digitala arbetsplatser.

Läs mer